Karolina Jonsson

Extra roligt bokfynderi
Fyndade lite böcker häromdagen (förvånande va?) på både ÖB och en second hand-butik som ligger i Katrineholm. Brukar vara dålig på att läsa/skaffa lite äldre böcker, så nu tänkte jag göra slag i saken och köpte Dr Jekyll och mr Hyde - någon som läst? De jag framförallt ser fram emot att läsa är ännu en skapelse av Christoffer och även Jorden vaknar, den andra boken i serien av Madeleine Bäck. Så spännande!
 
 
Vargnatts bokhylla

Jag vill läsa Dr Jekyll och mr Hyde!

Svar: Kan säkerligen skicka den till dig när jag själv läst! :)
Karolina Jonsson

Anna

Läste Dr Jekyll och mr Hyde denna vecka och av en slump har jag samma version av boken som du har x) Men tyckte den var bra dock varit bättre om man inte visste handlingen. Värd att läsa och är rätt lättläst.

Svar: Haha vad random! Men det låter bra, jag vet inte alls vad jag har att förvänta mig så jag hoppas jag gillar den :)
Karolina Jonsson

Rebecka

Lite roligt, jag fick massor av böcker av min fabror när jag var över på Gotland nu och en av dessa böcker vi pratade lite om och som jag fick och ska läsa är just Dr Jekyll och mr Hyde :) Har du hunnit läst den än?

Svar: Jaså gud vad roligt! Jag har faktiskt inte hunnit läsa den än. Men hoppas göra det snart, du får återkomma vad du tycker om du hinner före mig. :)
Karolina Jonsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress