Karolina Jonsson

Liten uppdatering
Jag har knappt läst någonting de senaste veckorna, vilket är jättetråkigt men orken och lusten har helt enkelt inte funnits där. Nu börjar jag dock få tillbaka lusten så jag ska försöka komma igång nu igen! Det gäller bara att hitta rätt bok för det. Men jag är faktiskt sugen på flera av dem nyinkomna böckerna hemma hos mig. Förutom att jag har jobbat massor (och fått förlängt kontrakt vilket jag är superglad för!) har jag också varit på Crime time Gotland. Det var kul men det kändes inte lika viktigt för mig i år, var väldigt kräsen. Det var betydligt roligare förra året, därför är jag osäker på om jag åker dit nästa år, kanske satsar på Bokmässan istället eftersom jag aldrig varit där. Här kommer lite bilder från både Gotland och på böcker som landat hemma hos mig på sistone.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress