Karolina Jonsson

Veckans bokbloggsfråga - vecka 15
Barnboksbloggens fråga denna vecka är:
- Har du läst några läsvärda deckare den senaste tiden? Eller finns det några deckare du ser fram emot att läsa, kanske redan nu i påsk? Vad är det förresten som utmärker en bra deckare, enligt dig?
 
Tre stycken deckare som jag tyckte väldigt mycket om:
 
Nu under påsken har jag planerat att läsa färdigt uppföljarna i serien om Leo Junker, alltså böckerna av Christoffer Carlsson - det ser jag fram emot!
 
En bra deckare för mig har ett riktigt bra driv som tar tag i läsaren från första sidan och släpper inte förrän boken är slut.
Bokdamen

Henrik Tord och Emelie Schepp har jag inte läst något av än. Men det borde jag kanske... ;) bra driv tycker jag också är viktigt.

Svar: Ja det tycker jag! Båda är suveräna författare :)
Karolina Jonsson

Boklysten

Det var ingen liten hög med böcker och många bra dessutom.

Svar: Ja absolut!
Karolina Jonsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress