Karolina Jonsson

Recension: Miss Peregrines hem för besynnerliga barn - Ransom Riggs
Titel: Miss Peregrines hem för besynnerliga barn
Författare: Ransom Riggs
Antal sidor: 380
Här kan du bl.a. hitta boken: Adlibris, Bokus och CDON
EN ÖDSLIG Ö.
ETT ÖVERGIVET BARNHEM.
OCH EN SAMLING MÄRKLIGA FOTOGRAFIER...
Vilken storslagen och unik historia! I början ska jag säga att jag var lite skeptisk men det gav med sig sen och jag blev infångad av denna fantastiska, annorlunda, mystiska, säregna, sorgliga och härliga historia. Jag läste ut boken i ett svep och det var inte så svårt när den handlar om dessa besynnerliga barn och deras historia. Nu blev jag sugen på att se filmen, men jag är också nyfiken på hur äventyret fortsätter i nästa bok...
 
4 av 5
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress