Karolina Jonsson

Just nu: Tårar i havet - Ruta Sepetys
Nu har jag fått pausa i Enda vägen för att börja läsa den här fina boken. Jag fick den som ett rec-ex för att vara med i en bloggstafett som B.Wahlströms ordnar! Eftersom jag har min recensionsdag med den här boken på lördag kände jag att jag ville börja läsa den för att vara säker på att hinna, men nu när jag läst 100 sidor redan känner jag att - det blir ju inga problem! 
 
Det som också kan vara kul att veta är dem som bloggar om Tårar i havet dagen före och dagen efter mig.
Imorgon alltså, fredag 30/9 bloggar SincerelyJohanna
På lördag, 1/10 bloggar jag! (Obviously haha)
Och på söndag, 2/10 bloggar Sizzen
 
Det är första gången jag är med i en sådan här bloggstafett, visste inte ens vad det var när jag fick förfrågan. Men det är väldigt roligt!
 
Emelie Karlsson

Åh Ruta Sepetys!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress