Karolina Jonsson

Påväg tillbaka!
Hej!
Tänkte att jag skulle försöka komma igång ordentligt med bloggandet igen och uppdatera er lite om mina böcker just nu. Jag har som ni vet haft en väldig lässvacka det senaste halvåret som jag försöker komma tillbaka ifrån och en nyhet nu är att jag under våren ska studera litteraturvetenskap. Så jag hoppas att studierna ska få igång min läslust igen! Just nu har jag flera böcker påbörjade men den jag försöker fokusera på är Hon som vakar av Caroline Eriksson.
 
Här är de senaste recensionsexemplaren som jag fått hem, nu börjar högen bli så stor att jag verkligen måste börja beta av den.
 
Här är några av böckerna som jag har påbörjat och dem två övre fick jag i julklapp.
 
Och här är de böcker jag hittils lånat från biblioteket som jag helst vill hinna läsa lite av före kursstarten på tisdag. Så peppad!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress