Karolina Jonsson

Helgfrågan v19
Helgfrågan som ställs av Mias bokhörna:
 
- Vad äter ni?
Jag har idag köpt sådana små taco-bröd som är kupade och som en kan hålla i, ni vet vilka jag menar? Och så har jag provat en ny sojafärs så det blir nog många små tacos i helgen.
 
- Vad läser ni?
Jag kommer fortsätta på Björnstad (hoppas komma igång med den ordentligt) och så ska jag nog läsa Vattnet drar av Madeleine Bäck. Har längtat efter den länge nu!
 
- Vad ska ni titta på? Film/tv-serie, Eurovision eller bio?
Eurovision(!!!!) alla gånger. Och så har jag denna vecka haft Twilight-maraton så jag ska se den sista filmen  Breaking Dawn part 2 (har sett de en gång förut). När det gäller serie håller jag på med Sherlock Holmes faktiskt, riktigt bra!
 
- Vad smaskar ni på?
När det är helg brukar jag unna mig lite lösgodis och så ska jag även köpa mig lite chips. Tippar på att det blir min favorit Pringles paprika ;)
 
[Anna]

Taco-bröd som ser ut som båtar? Ja äntligen någon mer som ännu inte har läst Björnstad, nu verkar du ju vara på god väg, jag har inte ens börjat den. Twilight maraton tror jag att jag också måste ha snart.

Klimakteriehaxan

Jag gillade Björnstad.

Boklysten

Ha en bra helg!

Svar: Tack detsamma!
Karolina Jonsson

Anonym

Twighlight såg jag lite på igår kväll. Äldsta dottern var sjuk och hade maratontittning nedbäddad i soffan. Sista filmen återstår att titta på, kanske blir det i helgen.

Tantaugusta

Mäh, inte meningen att vara anonym...

Svar: Se där - de filmerna är suveräna!
Karolina Jonsson

Maddesbokblogg

Låter som en trevlig helg!

Monika

Madeleine Bäck är jag så nyfiken på, tror jag skulle gilla hennes böcker. Eurovision blir det även här, naturligtvis :)

Svar: Men eller hur! Jag känner likadant med Bäck :)
Karolina Jonsson

Lena

Björnstad vill jag verkligen hinna läsa snart. Skall bli så spännande. Kikar ochså på Sherlock, men har inte sett senaste säsongen.

Svar: Jag kikar faktiskt på första säsongen, har inte sett Sherlock förut. Förstår inte varför, superbra serie!
Karolina Jonsson

A ROOM OF MY OWNA%2520ROOM%2520OF%2520MY%2520OWN

det verkar bli en trevlig helg! Pringles paprika har jag inte smakat

Svar: Oh, då rekommenderar jag dig att göra det!
Karolina Jonsson

Marie%20Eggimann

Soja färs tycker min dotter är det godaste. Lite chips är alltid gott att smaska på.

Svar: Det är förvånansvärt gott faktiskt! Absolut, chips hör till.
Karolina Jonsson

Åsa

Björnstad blev för mycket ishockey för mig, läste aldrig färdig men försökte åtminstone, omåttligt populär ju. :D
Trevlig helg!

Svar: Jag försöker verkligen men det går segt framåt, är så nära på att ge upp! Vill ju tycka om med tanke på populariteten ;)
Karolina Jonsson

Lottens bokblogg

Björnstad är riktigt bra!

Svar: Åh, jag försöker verkligen tycka om den. Men än så länge går det fruktansvärt segt!
Karolina Jonsson

Ewa k

han varken med böcker eller TV, men jag firade desto mer.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress