Karolina Jonsson

Midsommarutmaningen 2017
Det var så roligt förra gången jag var med i Mias utmaning, läsningen blev roligare eftersom jag verkligen tog mig ännu mer tid till att läsa. Så nu tänkte jag vara med igen! Jag satsar på de deckare jag har kvar inför Crime time, inte alls säkert att jag hinner läsa alla men det är roligare att satsa högt än lågt. På torsdag drar vi igång och söndag är den sista dagen. 
 
 
Vargnatts bokhylla

Sjuka själar är grymt bra!

Svar: Det låter bra!
Karolina Jonsson

Boklysten

En spännande hög. Leona och Låt mig ta din hand har jag läst.

Marie%252520Eggimann

Sjuka själar och Leona är superbra.

Svar: Det låter lovande!
Karolina Jonsson

Lena

Serien av Camilla Grebe och Paul Leander Engström är superbra.

Svar: Det låter bra! Har inte hört någon annans åsikt om den.
Karolina Jonsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress