Karolina Jonsson

Läsning pågår
Tänkte jag skulle uppdatera lite om hur det går i midsommarutmaningen. Jag hade egentligen tänkt läsa ut De försvunna innan utmaningen drog igång, men eftersom jag i onsdags körde till och från Örebro under dagen och stannade för att träffa kom jag hem sent och fick inte mycket tid över för läsning. Så därför fick jag läsa ut den igår istället och orkade inte börja på ny bok eftersom jag var så trött.
 
Så torsdagens läsning resulterade i 128 sidor.
 
Idag började jag på Leona - Tärningen är kastad och jäklar vad bra den är! Har hittils hunnit läsa ca 140 sidor idag, nästan det enda jag vill göra. Vill bara fortsätta! Får se hur långt jag hinner innan ögonlocken säger ifrån.
 
 
Helena

Den boken står i min bokhylla och väntar på att bli läst. Låter lovande att du tycker att den är bra!

Svar: Ja verkligen, jag är glatt överraskad!
Karolina Jonsson

Lena

Det var väl en bra start på utmaningen.

Boklysten

Den boken har jag läst

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress