Karolina Jonsson

Eggetmid17 - Resultat
Nu är det dags för mig att sammanfatta Midsommarutmaningen som Mia håller i, jag ställer upp mitt resultat som följande:
 
Dag 1: 128 sidor i De försvunna
Dag 2: 190 sidor i Leona - tärningen är kastad
Dag 3: 174 sidor i Leona - tärningen är kastad och 53 sidor i Sjuka själar
Dag 4: 328 sidor i Sjuka själar och 21 sidor i Låt mig ta din hand
 
Sammanlagt: 894 sidor
 
Jag hade en trög start men det tog sig mot slutet, jag är nöjd med resultatet! 
Avslutade utmaningen med att börja på Låt mig ta din hand av Tove Alsterdal, så det är den jag fortsätter med nu. Inför Crime Time Gotland!
 
 
Lena

Jättebra jobbat.

Svar: Tack! :)
Karolina Jonsson

Marie%25252520Eggimann

Jag för mig gick det trögt rakt igenom.

Svar: Det kan bli så ibland!
Karolina Jonsson

Boklysten

Alsterdals böcker är bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress