Karolina Jonsson

Läsork och finpost
Ni har kanske märkt att det stått väldigt still här på bloggen ett tag nu, det är för att jag började på ett nytt jobb som tog all must ur mig de första två veckorna. Nu är det den tredje veckan och jag har äntligen fått tillbaka orken även efter jobbet, så nu känner jag att jag snart kan orka läsa lite efter jobbet om dagarna. Den jag har påbörjat och håller på med sakta men säkert just nu är Ninni Schulmans Vår egen lilla hemlighet, som jag har längtat så mycket efter att ta tag i! Hoppas orken räcker till att läsa efter jobbet om kvällarna. Dessutom fick jag hem lite bokpost från Sofia på Bonnierförlagen - nämligen Nele Neuhaus uppföljare på Snövit ska dö. Dock har jag inte läst den första boken men den ska jag köpa här i dagarna så att jag kan läsa båda två snart! Vill alltid läsa serier i ordning, även om de kan ses som fristående ibland.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress