Karolina Jonsson

Sammanfattning av Påskutmaningen 2017
Nu är det dags att räkna ihop alla sidor jag läst i Mias Påskutmaning 2017.
Jag har läst ungefär tre och en halv bok under dessa dagar, onsdag - måndag. Och inte jättetunna böcker heller.
Dag 1 - andra halvan av Den fallande detektiven och hann börja lite på To all the boys I've loved before. (217 sidor)
Dag 2 - 129 sidor i To all the boys I've loved before.
Dag 3 - 176 sidor i To all the boys I've loved before
Dag 4 - Läste ut To all the boys I've loved before och började på Mästare, väktare, lögnare, vän (241 sidor)
Dag 5 - Läste ut Mästare, väktare, lögnare vän (327 sidor)
Dag 6 - Läste hela Miss Peregrines besynnerliga barn i ett svep (380 sidor)
 
TOTALT: 1470 sidor
WHAT?! Fick själv en chock, haha helt sjuuuukt att det blev så mycket ändå. Så glad! Jag är supernöjd!
 
 
[Anna]

Wow det var inte dåligt!! :)

Svar: Nej eller hur :D
Karolina Jonsson

Sara

Ja, det var många sidor!

Svar: Ja helt sjukt att jag hann!
Karolina Jonsson

annette

Det är ju väldigt bra! Jag tror att vi var många som blev litet extra peppade av utmaningen :)

Svar: Ja jag tror det med! Jättekul :)
Karolina Jonsson

Maddesbokblogg

Toppen!

Marie%20Eggimann

Ja det är superbra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress