Karolina Jonsson

En smakebit på søndag - Den tunna blå linjen
 
Jag tänkte för första gången vara med i denna utmaning som anordnas av den norska bloggen Flukten fra virkeligheten. Utmaningen är att visa upp ett smakprov från boken jag läser just nu och den enda regeln är inga spoilers!
 
Jag började äntligen läsa Den tunna blå linjen av Christoffer Carlsson igår, så här kommer en smakebit:
 

"Jag sover sämre än jag brukar, är mer tankspridd. Med Sam
och på jobbet undviker jag att ha mobiltelefonen framme,
trots att sannolikheten att han skulle höra av sig igen, såhär
kort efter vårt möte, är liten. jag vet inte varför jag är så säker,
men jag är det. Han kommer inte att kontakta mig. Det går
ett osynligt band mellan oss nu, jag kan nästan känna det i
händerna."

Bildresultat för den tunna blå linjen

Lottens bokblogg

Tack för smakbiten. Jag läser samma bok :-)

A%20ROOM%20OF%20MY%20OWN

den här ska jag absolut läsa. och de tre tidigare delarna också. tack för smakebiten!

Monika

Jag kanske får börja läsa den här serien snart då :)

Svar: Det tycker jag verkligen! Den är superbra :)
Karolina Jonsson

Lena

Tack för smakbiten. Vill så gärna börja läsa Christoffer Carlssons böcker. Har redan några som väntar här hemma.

Svar: Ja! Gör det!!
Karolina Jonsson

Sara

Har inte läst någon bok av Christoffer Carlsson. Någon gång kanske det blir av?

Svar: Det hoppas jag! Du kommer inte ångra dig, det kan jag lova :)
Karolina Jonsson

Maddesbokblogg

Tack för smakbiten, har inte läst något av honom än!

Svar: Då är det dags! ;)
Karolina Jonsson

Boklysten

Den har jag läst. Tack för smakbiten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress