Karolina Jonsson

Recensionsexemplar
Alltså jag kommer ihåg början på året när jag önskade så mycket att jag också skulle få hem recensionsex, precis som många andra bokbloggare. Jag var sååå avundsjuk! Jag vet inte riktigt vad som hände, men nu är jag en av dem. Hihi, och jag kommer fortsätta vara glad och tacksam över varenda rec-ex jag får. Det är ju så roligt! Så nu när jag inte har någon författarträff planerad att läsa inför, får jag äntligen chansen att ta tag i alla mina rec-ex. Jag kommer alltid försöka prioritera rec-ex för att visa att jag är glad att få dem, vill inte låta dem ligga i evigheter och låta recensionerna dröja. Så här är högen som jag har framför mig! 
 
 
Vargnatts bokhylla

Jag ska också köra recensionsexemplar nu i november :)

Svar: Vad kul! Blir spännande att se vad det är för några :)
Karolina Jonsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress