Karolina Jonsson

Planerad läshög
Äntligen kunde jag ordna en läshög igen! Detta är vad jag ska läsa härnäst. Oh det är så himla härligt att se vad man har framför sig!! Två helt nya författare för mig, Roslund & Hellström och Jonas Moström. Någon som läst och vad tyckte ni? Viveca Sten har jag läst, men endast hennes första bok. Men gillade den! Och samma med Ninni Schulman, tror hon kommer bli en stor favorit! Älskade hennes första bok, den var verkligen top notch.
 
 
Tina

Roslund och Hellström är favoriter hos mig! Gillar moström också, du har trevlig läsning framför dig :)

Svar: Det låter bra! :)
Karolina Jonsson

Vargnatts bokhylla

Roslund och Hellström har jag läst en bok av, den gjorde mig så arg att jag vägrat läsa något mer hittills :P. Det kanske måste gå ett antal år innan jag förlåter det :P. Inte för att den var dålig, men den gjorde mig bara otroligt ilsk :P.

Svar: Haha! Tror jag läste om det i något du skrev i din blogg. Får se då, om jag blir lika arg... ;)
Karolina Jonsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress