Karolina Jonsson

Tillbaka till glädjen
Hej och hallå! Det var inte igår. Jag saknar läsningen, bokbloggen och framförallt att få kontakt med andra bokälskare så jag håller på att möblera om i mitt liv så att allt detta ska få större plats i mitt liv igen. Böckerna har hamnat lite i skymundan dem senaste månaderna... Det ger mig så pass mycket glädje att jag inte klarar mig utan det, därför blir det nu en prioritering! Det blir lite som mitt nyårslöfte, att prioritera min läsning igen.
 
Hur som haver, idag var jag och tittade i en ny second hand-butik jag funnit, och de hade lyckligt nog bokrea så pocketböckerna var på bara 2kr/styck. En skulle kunna tro att jag borde ha funnit fler böcker att köpa hem, men jag har nog blivit lite kräsen tror jag, haha. Dessa två bled godkända iallafall! Och ÅH, vad jag har saknat att få hem nya böcker.
 
 
Vargnatts bokhylla

Välkommen tillbaka! :)

Svar: Tack! ^^
Karolina Jonsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress