Karolina Jonsson

UTLOTTNING - "Alla kan se dig" & te från Gotland
Eftersom jag har lyckats vinna två stycken ex av Anna Janssons Alla kan se dig, så lottar jag ut en av dem, jag behåller storpocketen och lottar ut den vanliga pocketen. Dessutom slänger jag in tet jag fick i den ena vinsten, eftersom jag inte tycker om lakrits och det har smak av anis.
 
Så för att vinna behöver du bara slänga in en kommentar här i inlägget att du är med - och kom ihåg att skriva mail eller annat så att jag kan kontakta vinnaren! Jag avslutar tävlingen på måndag 21.00 och drar då vinnaren med hjälp av random.org.
 
 
Moas bokhylla

Roligt med en till utlottning! Jag är gärna med igen!😃👍🏼

eva

Älskar att få något annat än reklam och räkningar i min brevlåda. Älskar dessutom böcker.

Terese Ullhag

Jag vill gärna vara med och tävla :) Har inte läst Janssons böcker än men jag är nyfiken på dom!

Helena i Uppsala

Jag vinner gärna!

Jenny

Jag är gärna med och tävlar :)

Marina Andersson

Jag är gärna med i tävlingen😊 skulle vara väldigt kul om jag vann.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress